niedziela, 25 sierpnia 2013

Post tematyczny ?

Cześć ! : x

Na samym początku chciałam Was uprzedzić , że niedługo najprawdopodobniej na blogu pojawi się post tematyczny i filmik. Nie wiem jeszcze dokładnie do czego post będzie nawiązywał ale poszukam jakiejś inspiracji i na pewno pojawi się on już za kilka dni ! :)

Teraz zaczynając codzienny , życiowy post chciałam Was przeprosić , że wczoraj nie napisałam posta ale byłam tak zmęczona , że już nie mogłam. Cały ranek do około 13 musiałam sprzątać przedpokój i wynosić różne rzeczy gdyż mam robiony remont w łazience. Później wyszłam z kolegami na dwór ..O 15 zaczął się mecz drużyny Toruńskiej Angels <rugby> . Moi koledzy są ich wiernymi fanami i zawsze krzyczą jak prawdziwi kibice , mają race , transparenty i nawet bęben w który walą tak mocno , że się dziwie że on się jeszcze nie rozwalił ! :) Oczywiście nie zabrakło także spotkania z Kinią i Pauliną <3
Może jeszcze dziś dodam zdjęcia z nimi <na razie ma je tylko Kinia na tel.> ... A teraz 3majcie fotkę z końcówki angelsów !


Jeszcze dzisiaj spotykam się z moją Julcią kochaną ♥ mm. w końcu :)

No to ja już lecę . :))

A jak tam u Was ?
Jak mijają dni ?
 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz