poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Post organizacyjny ?

Hello ! <3


Dzisiaj mam dla Was post organizacyjny. Czyli co, gdzie i kiedy się pojawi itd. itp.
Na początek zaplanowany mam filmik 'Back to  school' - Powrót do szkoły z Martą czyli rzeczy ,które mam kupione do szkoły. :) Możliwe jest to, że filmik się nie pojawi ( z powodu zepsutego aparatu , pożyczę od przyjaciela chyba..> W takim razie pojawiłby się post o takiej samej tematyce.
Następnie pojawi się post tematyczny. Nie wiem jeszcze dokładnie o czym będzie ale na pewno  coś wymyślę...
Później .. 'back to school .. outfit's  ? Jeżeli dobrze się orientuję. :)
Następnie chciałabym abyście POD TYM POSTEM  pisali propozycję na filmiki i posty ! :*
W takim razie to na tyle.


U mnie jak na razie nie za dobrze. No ale cóż , nie będę się żalić :)
Poprostu czasem żałuję niektórych słów.. niektórych rzeczy które zrobiłam.
Dobra ..trzeba przeżyć ! O 13 mam próbę w szkole. Chciałabym przed tym jeszcze wyjść z Davidem na dwór <To mój dobry przyjaciel> . Dziś jeszcze mam nadzieję , że spotkam się z Kingą , Pauliną , z Julią i Nikolą. <3 Eh. Leże sobie teraz w łóżku i nie chce mi się wstawać :x Muszę umyć włosy ale odcięli mi przez ten remont ciepłą wodę :/ Jeju ! ; ( Czuję się jak w jakiejś dźungli. Na dodatek w moim domu przez ten remont pachnie jak w pewnym skansenie w Łodzi c: Masakra. Tęsknie za moim malutkim Kazimierzem <3 Jestem ciocią Kazia  , to maleństwo ma 7 miesięcy c: Ale mieszka w innym mieście ... No dam radę.

Może dam Wam później jego zdjęcia , jest prześliczny , przesodki i no normalnie nie wiem , jeszcze ma takie piękne imię ! Kazimierz , Kaziu <3 Mmm.. Zakochalam się w  nim :))

Teraz lecę , jestem ciekawa czy wgl ktoś przeczytal taką długą notkę.Spadam ...Ehh pa :)


3 komentarze:

  1. nie wiem moze zrobisz Back to school my mourning routine ? :D
    Pozdrawiam z Holandii !!
    framlii.blogspot.com
    Zaobserwuj mysle ze ci sie spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę ci pomóc w tym wyglądzie napisz tu

    mikiandnessy@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o wygląd u mnie na blogu: niestety ja nie umiem kompletnie robić wyglądów :c

    OdpowiedzUsuń