piątek, 23 sierpnia 2013

Pomysły na posty ? :)



Hello !

Cześć kociaki :x Piszę do Was wcześniej niż zwykle , za wcześnie  : D Jest 10.06 a ja zazwyczaj o tej godzinie jeszcze smacznie śpię albo leniuchuję leżąc w łóżku. No ale niestety dzisiejszy dzień był inny. Babcia obudziła mnie o 7 mówiąc , że zaraz idziemy na pobranie krwi  i że mam się ubierać. Brrr jak to piszę to aż mnie ciarki przechodzą ! Wracając z przychodni , wstąpiłam do sklepu zaczepiając o moją ulubioną piekarnie w której są przepyszne bułeczki .. mmm <3 Wróciłam do domu i teraz piszę do Was ! Niedługo moja babcia jedzie z wujkiem po kafelki do łazienki a ja na 12 idę do szkoły na próbę organizacyjną rozpoczęcia roku szkolnego. Panie nauczycielki wykorzystują mój talent do śpiewania i aktorstwa a więc muszę im trochę pomóc.

                                         
Tak jak widzicie nagłówek nie jest napisany od tak sobie. Myślę o różnych tematach , które mam w głowie i które mogłabym przelać na bloga. Niedługo zaczyna się szkoła więc może filmik typu 'Back to school' ? 'Back to school haul' itd. itp. Mogłabym także pisać posty tematyczne nawiązujące do danego newsa modowego czy coś w tym stylu. W takim razie proszę Was bardzo o pisanie waszych pomysłów na posty i filmki w komentarzach <3

Ja lecę zaraz na dwórek więc idę się ogarnąć <3

MACIE BOGINIE PIĘKNOŚCI ! :O




A jak tam u Was ?  Jak końcówka wakacji ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz