piątek, 23 sierpnia 2013

N A G Ł Ó W E K

Piszę do Was , krótkiego posta dotyczącego nagłówka bloga.
Jest on tymczasowy , dopóki nie znajdę kogoś kto mógł by mi pomóc zrobić go takiego jakiego chciałabym mieć. Aby oszczędzić wam trudu zadawania pytań : Dlaczego na nagłówku jest Lana i Selena .. Dlaczego Kraina Marzeń itd itp.

Więc tak  :

1. Dlaczego na nagłówku jest Lana Del Rey i Selena Gomez ?
Są one tam wklejone ponieważ jestem ich wielką fanką. Kocham Selenę jak również Lanę ;) Bardzo podoba mi się ich styl bycia. Podoba  mi się ich podejście do życia i podejście do swojej 'kariery'. Zachwycają mnie swoim śpiewem .<3

2. Dlaczego Kraina Marzeń ?
Jak widać na nagłówku jest Lana i Sel. Są dla mnie ideałami .. aniołami <3 Gdyby je połączyć wyszło by cudo ! :o
Kraina Marzeń .. Czasami wyobrażam sobie , że w przyszłości będę podobna do nich choć  wiem , że  to się nie stanie. Ale warto mieć marzenia ! Kto wie .. a nóż się coś spełni ?! : D

W takim razie to na tyle no i miłego dalszego dnia ! :*

2 komentarze:

  1. też bardzo lubię Lanę <3 Blog bardzo fajny :)
    Zapraszam do siebie http://trycatchyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny nagłówek i tło bloga. Ja jeszcze swój projektuje ale nie moge dodac tła na bloga ;( ale i tak zapraszam xD
    http://weight-loss-is-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń