niedziela, 12 maja 2013

49#Dzień jak co dzień ..

2 komentarze:
Siema.♥

Przepraszam że znów do Was nie pisałam ale tak jakoś..ochoty nie miałam ;) A po za tym za dużo zajęć. Ahm. U mnie jakoś leci , jest ok . Jutro jadę po kota do schroniska.. po mojego kochanego Rożka.♥
Zacieszam : ) Niedawno byłam z Nikolą w Plazie , nie kupilam sobie nic ;) Później poszłyśmy do kika i pepco . W kiku kupiłam sobie spodnie i bransoletkę a w pepco naszyjnik z sową <3 Ogólnie teraz okropna pogoda _: Cały czas pada.. wogóle słońca nie ma.. i burze .. eh c: Am okok , dodaje zdjęcia i spadam na ławkę z Andzią <3 Pa :*

Burza c:
Sowa..tu ma kolor 'złoty' o.o A jest srebrna...

okropna jakość :c

Takie tam na strychu.Xd

<3

TUMBLR(klik)  ASK(klik)

niedziela, 5 maja 2013

48#

4 komentarze:
Cze.♥

Dzisiaj śledzi mnie liczba 69 .....TAA , SKOJARZENIA XD No ale..na asku miałam 69 nowych pytań , na fejsie 69 znajomych dostp. , gg - 69 dostp. ? O co chodzi wgl ?! XD Boje się..
U mnie jest spoko .. Wczoraj musiałam wkuć przyrode , no ale jakoś poszło i umiem..Ogólnie teraz o 20/21/22 jest jasno , nie chciało mi sie spać ani nic to w lapku dokopałam się do filmików i zdjęć gdy byłam młodsza ..Masakra <3 A teraz siedzę tu .. i się nudze C: Andzia dziś przyjeżdża od babci , może przyjdzie do mnie C: W końcu , moja kicia będzie w domu ..Niby wiecie , te kilka dni bez niej ale to ciągneło się jak by trwało lata ! ..No i jeszcze teraz jest taka historia fajna c'nie..Widziałam Nikole w kościele (byłam na 11) chociaż jej nie ma w Toruniu :) A ona widziała mnie na wsi , chociaż mnie tam nie ma............FAJNE.XD
Ostatnio biore udział w konkursach..na desing bloga , albo jakiś takich 'odzieżowych' ..Nigdy jeszcze nic nie wygrałam no ale moze  mi sie poszczęści i jakoś się uda..HM ?

Ej , ta notka nie ma sensu , c'nie ?XDDD

Macie foty . samojeby najlepsze <3  No i zrobiłam sobie 'tatuaże' na ręce..boskie ! HAHAHAH.XD








I♥JB <3




Wgl mam 300 kapselków od tymbarka , pomyslałam że codziennie będe losowała jeden , i napiszę to w poście.. (TO CO WYLOSOWAŁAM , NO SE ZNACZY 'CYTAT' XD <- omg.)

No to ..tymbark na dziś : Dobry plan to podstawa :)

TUMBLR(klik)     ASK(klik)     BLOGLOVIN(klik)


Dobraa..lecee misie <3 pa :*

sobota, 4 maja 2013

47# Czas leci....

3 komentarze:
Siemka.♥

I dziś już sobota ..jak ten czas szybko leci..No ale ja widząc że te dni tak szybko pędzą , ciesze się bo coraz bliżej do wakacji ! Teraz tylko nimi żyję..Uwierzcie mi ! : D Ogólnie u mnie jest okej .. Dzisiaj byłam na zakupach ..przeszłam się do kilku odzieżowych sklepów z myślą o getrach z motywem kwiatów , ale niestety ..albo wyprzedane albo już nie ma w hurtowni .. No i nic nie kupiłam..
I noo..mam 'zaciesz bo 13 maja będe miała kotka ze schroniska..W poniedziałek muszę się przejść do zoologicznego .. Niedługo musze spaadać , bo wkuwam na przyrodę..sprawdzian w pon. a ja muszę oceny poprawić ..Dobra , to ja was zostawiam z dawką zdjęć.. do zobaczenia !

Takie tam z Andzią <3

Hahah ? 

Wcale nie widać że to my..c'nie ? 

I tak sobie siedząc czekam na księcia z bajki <3

<3


Co to wogóle jest ? Kamerkowe <3

Smile? <3

To nie ja , nie patrzcie! XD

Dzisiejsze..<3

WIOSNA..CIEPLEJSZY WIEJE WIATR !♥
A jak tam u Was  ?
Coś ciekawego ? : )

                                                 ASK <3           BLOGOVIN <3                                             





piątek, 3 maja 2013

46# BLOGLOVIN - WAŻNE !.

2 komentarze:
Siemka ♥

 Piszę do Was z bardzo ważną sprawą..Czy słyszeliście już o nowej platformie 'bloglovin' ? Jesli nie , to tak dla jasności ..
Chodzi o to , że od niedawno powstała nowa technologia BLOGLOVIN.. W związku z tym od 1 lipca 2013r. nie będziemy mogli korzystać już z Google Readera - inaczej mówiąc , obserwatorów.   Oczywiście nadal będziemy mogli śledzić nasze ulubione blogi , jednak w trochę inny sposób..Ja sama nie potrafiłam tego pojąć , jeśli macie z tym problem , to zapraszam tu : kilk : )


PROSZĘ , KILKAJNIJCIE NA JAKĄŚ Z IKON NA PASKACH NARZĘDZI , ABY ZAOBSERWOWAĆ MNIE ! JEST TO JEDYNY SPOSÓB !

KLIK               KLIK                  KLIK           KLIK