wtorek, 12 marca 2013

36# Choroba .. ?

Siemka .. ; *

Piszę dziś do Was tak 'wcześnie' bo nie poszłam do szkoły .. Ogólnie to mi się nie chciało , więc powiedziałam że źle się czuje. Trochę żałuję , gdyż chce wyjść ok.15 na mały "melanżyk" u kolegi , chociaż na półtorej godziny .. Ale no oczywiście  moja babcia wykorzystuje moje kłamstwo i cały czas gada że źle się czuje itd. Tak szczerze  , to jestem przeziębiona ..mam katar , wczoraj bolało mnie gardło i ucho . Ach , szkoda gadać. No ale muszę iść .. Bo ostatnio jak tam byłam , było świetnie. Jak już kończyliśmy ..to wino się skończyło .. ! hahahha . Nie no ..to straszne. XD Ogółem , jakos tak ostatnio 'przyzwyczaiłam się do wiosennej pogody , a tu lipa. xd Za oknem śnieg , deszcz  i mróz. Brr.. No ale już niedługo ! : ) Kotty ! Mam dla Was kilka moich  ulubionych piosenek i zmykam. Pa <3

Rh+ - Po prostu miłość .. - Ta piosenka jest zajebista <3 Kojarzy mi się z kilkoma ważnymi osobami w moim życiu .. a najbardziej z wakacjami 2012 <3 Nigdy nie zapomnę !

Rscer - Przepraszam..- Piosenka o zdradzie , no ale cóż. Przejmująca ..jaram się nią. No ale jak to jest napisane w komentarzu .. 'Morał z tej bajki jest krótki , i niektórym znany. Jesli kogoś kochamy , to go kurwa nie zdradzamy.'

B.R.O - Sam na  Sam .. i Czego Chcesz - B.R.O <- moim mężem <3 Kocham te piosenki : *

Ogólnie tak mało , mam ich wiecej no ale niestety musze spadać koty ! ; * Pzdr. <3 + Może dziś wpadnie jakaś notka <3

3 komentarze:

  1. U mnie też śnieg i ogólnie zimo-.-'

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, pomyliłam się. Właściwa piosenka to: KarolaJ - Jesteś

      Usuń