wtorek, 1 stycznia 2013

8# Sylwester 12/13 ♥


Heeeej ;33


Siema Siemaa <33 I jak tam po wczorajszym ; 33 ? Wyspani ? Na kacu ;3 ? hahahah <3 Egh..u mnie było super ! : DD Nocowały u mnie dwie bff <33 Opowiem jak to tam było <3

Wpierw poszlyyyśmy do sklepu ;33 Jeny *_* Byłyśmy w pięciu sklepach..W KAŻDYM BYŁA KOLEJKA DO KOŃŃŃCA SKLEPU _._ Ponad pół godziny szukałyśmy sklepu w której nie ma aż takiej kolejki ;33 Ams..w końcu znalazłyśmy.. Kupiłyśmy wszystko..tylko była beka przy kasie ;33 My stoimy..pani kasjerka pyta sie :

Kasjerka - Dać  reklamówke/
Bf - ...dać..ale 8 ; /
Kasjerka - NAPRAWDE ?! ;O

Hahahahahaha..nie mogłyśmy z tego ;33 Ams..w końcu zaniosłyśmy to do domu..i nie mogłyśmy doczekać sie melanżuu ! Nadszeedł czas....całe 4/5 godz.przetańczyłyśmy ..przegadałyśmy..prześmiałyśmy ;3 Było świetnie <3 Później poszliśmy z chłopakami pochodzić po dworzu *_*..W KOŃCU WYBIŁA 24..WYPITE 3 PICOLO.. BYŁYŚMY OBLANETYM PICOLO *_* PETARDY LATAŁY WSZĘDZIE..DARŁYŚMY RYJA NA CAŁĄ ULICE <3 BYLO ŚWIETNIE ;33 Mam dla was kilka fot i filmik..mam tego więcej ale jest to nieogarnięte więc pokaże wam te "najładniejsze" ..A  Wam jak minąął sylwester ;3 ?.. : )                             





















Heheheh..to naa tyle <33 pa ;33

4 komentarze:

  1. U mnie też spoko, nocowała przyjaciółka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde ile tymbarków ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha xd filmik świetny ! *.* Obserwuję ! http://clau-deen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń