niedziela, 30 grudnia 2012

7# Nauka - , -

Brak komentarzy:
Siemanko ; 33


Hej Hej ;3 Sorki że  wczoraj nie pisałam postaa..ale pracowałam nad wyglądem bloga. Jak widzicie jest nowy nagłówek..to nie ja go stworzyłam ;3 Stworzyła go inna bloggerka którą poznałam na zapytaju ;3 Ma na imię Oliwia i tu macie jej gg - > 45773412 <- Przyjmuje zamówienia na nagłówki ;3 Pisać jak cuś <33 Ams..a tak ogólnie -,- Staszne nudy dziś..z wyjątkiem tego że musze wkuwaaać..jeny -,- Przyroda to okropny przedmiot :c Rozpiszem siem <3

piątek, 28 grudnia 2012

6# PKS ; 33 //GŁUPAFFFKA ;3

Brak komentarzy:
Szemka ; 33

Dopaadło mnie żwane żjawiszko zwane głupawka..GŁUPIĄ WAWKĄ ;C Dobijam siebie ;33 Szczyt głupoty ^_^ TAK A WIĘĘC..POSZŁAM PO NIKOLE ( przyjaaciółkeeeeeeem ;33 ) na pks <33 Stęęskniłam sie za nią.nie widziałyśmy sie tydzień ! ; D Ale szybko to nadrabiamy <3 hahah ; 33 Mam dla was kilka nieogarniętych fott ; 33  + Pikny dzionek dziś był ♥ Świeciło słoneeczko ; 33 Wiosna normalnie ; D  Szemka ; 33

5# Mikołaaj ♥

Brak komentarzy:
Emma ! ; 33


Elo Elo .<33 Tak sooobie pomyślałam że dodam post z 'rzeczami' które dostałam "pod choinke  " Ams Ams.. Z góry przepraszam za "burdel" ..za mną ( na zdj. ) Ale nie mg go opanować *_* Jestem  straaaaaszną bałaganiarą ; 33 Ok Ok ♥ Zaczynajmyy *_*

czwartek, 27 grudnia 2012

4# Konkurs + Propozycje.

3 komentarze:
Hejo !

To bęędzie krótka notka. Wpierw konkurs u Klaudii i Martyny. Super nagrody . Ogólnie świetny blog , zapraszam ♥ -> Klik

3# Prezent *_*

1 komentarz:

Jestem Jestem Jestem *_*


Straaaszne nudy -.- A więcc wracam ; 33 I powiaadamiam wam o moich przeżyciaaach.. hahah ;3 Nie no.. taki żarcik . Byłam dziś na dworzu z kol. i chłopakiem..Dostałam od niego prezent *_* Taki faajny naszyjnik ; 33 Bardzo mi się podoba ; ) A Wam..? Jeny..Kończe..Wstawie kilka fotek naszyjnika. 








2# Święta , święta i po świętach : C

Brak komentarzy:
Hejoo ;c

Święta , święta i po świętach.. Jeszcze niedawno stroiłam choinke *_* Przygotowywałam potrawy.. a czas tak szybko leci..że wszystko przeminęło. Nawet nie mrugnęłam okiem a tu po Bożym Narodzeniu . Niestety ; / Właśnie..Wgilia..i związane z nim prezenty ; ) Jak tam Mikołaj..? Spisał się ? ; D U mnie znakomicie ; * Ahh..Chociaż nie dostałam rzeczy któree są moim "pragnieniem" .. Ale jednak się ciesze. A tak wgl..Czy wy też czujecie sie jakoś dziwnie ? Nie czujecie tej "magi" świą ? Bo ja jej nie czuje. Może już z tego wyrosłam  :/ Niestety :c Ale mówi się trudno , żyje sie dalej. Opowiadajcie w komentarzach o swoich odczuciach związanych z tymi świętami. Muszemm spojrzeć czy czasem nie zwariowałam *_* Ams..Niedługo napisze..Paaa ;33

1# Wstęęp.. ; )

Brak komentarzy:
Siemkaa..!

Witam Witam ;** Ams..może na początek coś o sobie ;33 Moje imie to Marta , mam 12 latt xd Mieszkam w woj. kujawsko-pomorskim ; D . Interesuje się muzyką , czasami fotografią. Mam brązowe włosy i piwne oczy *_* Na tym blogu będe pisać o wszystkim ^_^ O moim życiu ..itd ;) Mam nadzieje że mój blog Wam się spodoba. To na tyle : * Bay ♥